Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2011 06:08 - Изгрев
Автор: tikvata2 Категория: Забавление   
Прочетен: 1633 Коментари: 0 Гласове:
0



Добро утро,

... и добър ден. В такива сутрини единствено Алън Паркър може да ме вдигне. Алън Паркър и Стената. Или да ме свали все тая. Друго си е да имаш стена.. тухли, сълзи  и вар. Май варта  е повече но не и от сълзите. Миналият път когато се събудих пиян плаках.... плаках и гледах Стената. Фак. Искам да имам историята на всеки един британец... Не искам повече да бъда без дом, без държава, без цел. Още ми е много замаяно и ..гледам стената. Егати.

Виждам праотците ми как напяват стихове за борба докато прерязват нечие гърло. Чудя се.. ако не си готов да прережеш своето гърло, имаш ли право да кълцаш чуждо... Фак.. Трудно е да си обичаш родината.

Мога ли да изчезна.. не искам да виждам и тебе, нито пък и тебе, а най-малко теб..

Плача, ( рева) защото.. защото.. защо.. защото се чувствам празен...

                                не не не е за това

-          - А защо?

-          - Защото съм сам

-          - Не

-          - Да

-          - Не е за това

-          - Защото искам да съм сам

-          - Ти си сам

-          - Слава богу

-          - Нима?

-          - Хм.. Фак

-          - Фак и от мен.. и к‘во

-          - Сега ще кажа ми к‘вото и ще се определя като нация

-          - Нима?

-          - За това съм сигурен

-         -  А защо?

-          - Защото си по-красива от мен, защото си по-мила от мен

-          - Хахах

Искам да мога да кажа, че............................

               Че..................

                                                 Че.........................

Нищо не искам да мога да кажа. Икам само да мълча.  Да мога да замълча.. и да гледам лошо. Искам да се събудя... да се прозея... да се протегна .. и да не съм повече тук.

Пак плача и пак гледам Стената.

-           

-          Знам

-          -  Пак ли?

-          - Този път наистина..

-          - Хах, И какво знаеш?

-         -  Ааами всичко.. Знам кой съм, какво искам, за какво ще умра

-          -  Е то т‘ва лесно

-          - Нима?

-          - Не бих умряла за нищо по-малко от живота

-          - Нито пък аз.. Само че къде е той?

-          - Отсреща.. може би..

-          - Фак

-          - Хмм

Събуждам се отново потен. Надяввам се, че е заради лятото, но не е.. Не мога спя.. докато всичко се разпада.. искам толкова много... искам усмивки.. толкова е трудно.... искам да си говорим... толкова е невъзможно... искам да сме по-добри.. абсурд... искам теб... абсурд.

 Май само искам.. и забравих да давам.. А вече е Юли... И то накрая.

-          - Знаеш ли Мацка, защо обичам да съм гол, защо обичам да съм заровен в пясъка, защо обичам да се крия?

-          - Защото си Прасе?

-          - И т‘ва, но не само..

-          - Защото си страхливо прасе?

-          - Фак

-          - Т‘ва ДА ли е?

-          - Фак

-          - Страхливо и глупаво прасе?

-          ФАК

                                    ФАК                                            Фак                                     фак

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tikvata2
Категория: Забавление
Прочетен: 41786
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 231
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930